Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών/Αλλαγών


Πολιτική Αλλαγών

Αν  δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, όσον αφορά το μέγεθος ή το σχέδιο που παραγγείλατε, τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν και να αντικατασταθούν άμεσα, αφού επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες (14) ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας:

Σε αυτή την περίπτωση ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω email στη διεύθυνση ([email protected] ) ή τηλεφωνικά στο 2112141945 σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
  2. Αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας, το υπόδημα που θέλετε να γίνει η αλλαγή καθώς και το νέο προϊόν προς αλλαγή (Κωδικός προϊόντος  και μέγεθος).
  3. Η παραγγελία σας επεξεργάζεται και ολοκληρώνεται από εμάς και ενημερώνεστε εκ νέου για αυτή με επιβεβαιωτικό email αλλαγής.
  4. Ακολούθως συσκευάζετε το προϊόν που έχετε παραλάβει συμπεριλαμβανομένου του αποδεικτικού πληρωμής και αναμένετε την άφιξη του νέου.
  5. Μέσα σε 2-3 εργάσιμες ημέρες θα παραλάβετε το προϊόν ώστε να γίνει η αλλαγή κατά την παράδοση (παράδοση-παραλαβή) με τον εκάστοτε υπάλληλο της συνεργαζόμενης courier.

*Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφετε αυτοβούλως το δέμα στη συνεργαζόμενη courier διότι έτσι η διαδικασία αλλαγής σας θα διαρκέσει περισσότερο.


Στην πρώτη σας αλλαγή η διαδικασία είναι δωρεάν μόνο για τις αλλαγές υποδημάτων. Αν χρειαστείτε δεύτερη αλλαγή ή και περισσότερες ή αλλαγή σε τσάντα σ αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε τα μεταφορικά έξοδα που είναι 5 ευρώ ανά αλλαγή. 

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των προϊόντων από αγορά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος , σε φυσικό μας κατάστημα* με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Οι αλλαγές σε φυσικό κατάστημα γίνονται καθημερινά 9:00-21:00 εκτός Σαββάτου.

*Fred Store River West: Λ. Κηφισού 96-98, Αιγάλεω 

* Fred Store Γλυφάδα: Αγγέλου Μεταξά 33, Γλυφάδα

Στα διακοσμητικά για τα crocs, δεν είναι εφικτή ή αλλαγή, εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, όπου δρομολογείται άμεσα η αντικατάστασή του.


Πολιτική Επιστροφών

Αν  δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την επιστροφή της αξίας τους, αφού επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες (14) ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.

Σε αυτή την περίπτωση ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
  1. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω email στη διεύθυνση ([email protected] ) ή τηλεφωνικά στο 2112141945 σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας
  2. Αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας καθώς και το υπόδημα για το οποίο επιθυμείτε επιστροφή της αξίας του (κωδικός προϊόντος  και μέγεθος).
  3. Ακολούθως όπως θα ενημερωθείτε και από την ομάδα εξυπηρέτησης μας, συσκευάζετε το προϊόν που έχετε παραλάβει συμπεριλαμβανομένου του αποδεικτικού πληρωμής και το επιστρέφετε εντός 3 ημερών από την ημέρα επικοινωνίας μας σε μια Γενική Ταχυδρομική ή Courier Center της περιοχής σας.
  4. Έπειτα δίνετε τους παρακάτω κωδικούς που αφορούν την εταιρία μας προκειμένου να γίνει χρέωση στον παραλήπτη.
    Γενική Ταχυδρομική: 91-105732
    Courier Center: 100-2315-0002
  5. Τέλος, αναμένετε την επιστροφή του ποσού στην κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή ή σε κάποιο λογαριασμό σας (αν η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση) κατά τον οποίο μας δίνετε κατά την επικοινωνία μας είτε γραπτώς σε email.
Η επιστροφή της αξίας του προϊόντος γίνεται έως και 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα επιστροφής του προϊόντος στην αποθήκη μας. 
Από το ποσό επιστροφής κρατούνται 5 ευρώ για τα μεταφορικά έξοδα καθώς και στην περίπτωση επιστροφής μετά από αλλαγή.
*Αν το βάρος του επιστρεφόμενου προϊόντος ξεπερνά τα 3kg τότε επιβαρύνεστε 2 ευρώ επιπλέον ανά κιλό.
Εξαιρούνται της επιστροφής χρημάτων τα διακοσμητικά των crocs.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται επιπλέον έξοδα που έχετε πληρώσει όπως αντικαταβολή ή μεταφορικά).
Για αγορά προϊόντων από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορεί να καταστεί δυνατή η επιστροφή χρημάτων σε φυσικό κατάστημα.

Εξαιρούνται της επιστροφής χρημάτων, οι παραγγελίες προϊόντων  που ανήκουν στην κατηγορία ειδικής προσφοράς (OUTLET έως και 9,90).
Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία, θα επιβαρυνθείτε το αντίστοιχο κόστος των μεταφορικών που ορίζεται από την εκάστοτε εταιρεία.
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ BOX NOW                                              

Εάν παραλάβατε την παραγγελία σας με BOX NOW, μπορείτε να την επιστρέψετε σε οποιαδήποτε θυρίδα σας εξυπηρετεί χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής.
Προσοχή: Θα χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αποστολής και όχι τον κωδικό PIN για την επιστροφή σας!
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία!


ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ
Εναλλακτικά υπάρχει δυνατότητα να κρατηθεί το ποσό του επιστρεφόμενου προϊόντος, ως πιστωτικό υπόλοιπο  χρονικής διάρκειας  1 έτους από την ημερομηνία αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση, η διαδικασία επιστροφής παραμένει ίδια και δεν επιβαρύνεστε το ποσό των 5 ευρώ για τα μεταφορικά έξοδα. Δημιουργείται έτσι υπόλοιπο, το οποίο εσείς θα μπορείτε να το εξαργυρώσετε σε οποιαδήποτε μετέπειτα παραγγελία σας, η οποία θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το κουπόνι και πραγματοποιείται με τηλεφωνική επικοινωνία στην εξυπηρέτηση πελατών μας.



Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει:
  1. Να μην είναι χρησιμοποιημένα, χωρίς σημάδια και χωρίς να είναι «πατημένα».
  2. Να δοκιμάζονται σε επιφάνεια με μοκέτα, εκτός αν είστε σίγουροι ότι θα τα κρατήσετε.
  3. Να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης.
  4. Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς το κουτί του σχεδιαστή, σε κατεστραμμένο κουτί ή παπούτσια τα οποία έχουν σημάδια στις σόλες και είναι «πατημένα» δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη.
ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ :
Η διεύθυνση που θα αποστέλλονται τα προϊόντα προς επιστροφή είναι (πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας):
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΥΡ. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
ΘΕΜΙΔΟΣ 20, ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
18233, Αθήνα
Τ: 211-2141945    
 
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας: [email protected] ή καλέστε μας στο 2112141945.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν αποδεχόμαστε την ευθύνη για τα αγαθά που δεν επιστρέφονται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής ή της Courier Center.
 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό κατά την παραλαβή του από εσάς, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2112141945 ή μέσω email, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία.
Αφού αποσταλεί στην έδρα του KEEP FRED και κατόπιν ποιοτικού ελέγχου κρίνεται η επιδιόρθωσή του ή, εάν αυτό δεν είναι εφικτό, η αντικατάστασή του με νέο,  χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνση. 
Διαφορετικά μπορεί να δοθεί πιστωτικό υπόλοιπο της χρηματικής αξίας των υποδημάτων για επόμενη αγορά ή να πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας.  
Αν επικοινωνήσετε με το keepfred.gr πέραν των 6 μηνών,  πραγματοποιείται μόνο επισκευή / αντικατάσταση των προϊόντων / μερική επιστροφή των χρημάτων ή πιστωτικό υπόλοιπο της χρηματικής αξίας των υποδημάτων για επόμενη αγορά. 
 Σε περίπτωση κακής χρήσης του υποδήματος από τον πελάτη, δεν θεωρείται ελαττωματικό το προϊόν αλλά οφείλεται στη χρήση του εκάστοτε κατόχου. (Για παράδειγμα, χρήση αθλητικού υποδήματος σε ορειβασία, καθότι δεν ενδείκνυται ή εσπαντρίγιας σε παραλία).  
Σε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση του προϊόντος και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε την αντικατάσταση του με κάποιο άλλο ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.
Επιπλέον, το keepfred.gr ουδεμία εγγύηση παρέχει για την καταλληλόλητα, αποτελεσματικότητα των προϊόντων του αναφορικά με το σκοπό για τον οποίο εσείς τα προορίζετε.